„AKTUELNOSTI U LOGOPEDIJI,
OKUPACIONOJ TERAPIJI,
PSIHOLOGIJI I SOCIJALNOM RADU
-ALOPS 21“
MEĐUNARODNA NAUČNA KONFERENCIJA
Visoka škola socijalnog rada, Beograd,
Terazije 34 & Online stream
Beograd, 25. i 26. novembar 2021.
“NOVA REALNOST: KONTINUITET I PROMENE”
PRVI POZIV
U skladu sa svojom misijom usmerenom na razvoj obrazovanja i nauke Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, u saradnji sa Komorom socijalne zaštite, organizuje četvrti po redu Međunarodnu naučnu konferenciju iz oblasti logopedije, okupacione terapije, socijalnog rada, a od ove godine i psihologije, zbog čega je i akronim Konferencije (ALOS) dobio jedno slovo P i sada glasi ALOPS.
Kao i prethodnih godina i ovogodišnji naučni skup predstavljaće priliku za objedinjavanje vodećih pogleda akademskih naučnika i pronicljivih praktičara iz zemlje i inostranstva na postavljene teme iz oblasti logopedije, okupacione terapije, socijalnog rada i psihologije. Uvažavajući Vaše dosadašnje rezultate u naučnom i stručnom radu pozivamo Vas da nam se pridružite i svojim učešćem doprinesete razmeni znanja i iskustava i uspešnosti i ovogodišnjeg Međunarodnog naučnog skupa.
ALOPS21 je planiran kao online Konferencija ali u slučaju promena pandemijskih uslova, drago bi nam bilo da se vidimo uživo.
TEMATSKA PODRUČJA
AKTUELNOSTI U LOGOPEDIJI
Preventivni pristupi u logopediji
Aktuelnosti u logopedskoj dijagnostici
Inovativna logopedska tehnologija
Savremeni modeli logopedskog tretmana
Normativni okvir logopedske profesije
Logopedska profesija u pandemiji Covid
AKTUELNOSTI U OKUPACIONOJ TERAPIJI
Specijalna edukacija i rehabilitacija
Izazovi i iskustva u praksi okupacionih terapeuta
Procena i tretman u okupacionoj terapiji
Okupaciona terapija kod dece
Okupaciona terapija i zdravo starenje
Okupaciona terapija i mentalno zdravlje
Okupaciona terapija i fizikalna rehabilitacija
Okupaciona terapija i rana intervencija
Podrška i osnaživanje porodice
Senzorna integracija
Savremene i asistivne tehnologije
Praksa zasnovana na dokazima
AKTUELNOSTI U PSIHOLOGIJI
Psihološke krizne intervencije
Stres, trauma i rezilijentnost
Krize i razvoj
Izazovi za mentalno zdravlje
Psihologija krizne komunikacije
Kreativnost i inovacije u kriznim vremenima
Prevencija nasilnih veza mladih
Informacione tehnologije u psihoterapiji i savetovanju
Razumevanje nasilja u porodici i seksualnog zlostavljanja iz psihološke i psihoterapijske perspektive
Multikulturalnost u teoriji i praksi psihološkog savetovanja
Celoživotno obrazovanje
Uticaj krize na obrazovanje
AKTUELNOSTI U SOCIJALNOM RADU
Izazovi socijalne zaštite u periodu pandemije izazvane Kovidom19
Nasilje u porodici, vršnjačko nasilje
Bolesti zavisnosti: novi oblici, virtuelna stvarnost
Nasilje i kriminal u sajber prostoru
Problemi izazvani delovanjem verskih sekti
Specifičnosti rada sa ugroženim populacijama
Novine u savetodavnom i supervizijskom radu
Novi vidovi psihosocijalnih preventivnih programa
ZNAČAJNI DATUMI:
Prijava učešća i slanje apstrakta: 10.10.2021.
Obaveštenje o prihvatanju apstrakta: 25.09.2021.
Rok za dostavljanje celih radova: 15.12.2021.
Obaveštenje o prihvatanju radova: 28.12.2021.
Prijava pasivnog učešća: 10.11.2021.
Slanje kompletnih radova i obaveštenje o prihvatanju radova nakon izloženih prezentacija na ALOPS21.
ZVANIČNI JEZIK KONFERENCIJE
Zvanični/radni jezici Naučne konferencije su srpski i engleski.
PREUZMITE OBRAZAC ZA PRIJAVU
KOTIZACIJA
Rana kotizacija aktivno učešće:
do 30.10.2021.6000
Kasna kotizacija aktivno učešće :
do 10.11.2021. 9000
Rana kotizacija pasivno učešće u ustanovi: do 20.11.2021. 3.000
Kasna kotizacija pasivno učešće u ustanovi : do 25.11.2021. 4000
Rana kotizacija pasivno učešće online: do 20.11.2021. 2.000
Rana kotizacija pasivno učešće online grupa (minimum 5 učesnika*) 6.000
Kasna kotizacija pasivno učešće online : do 25.11.2021. 3.000
Studentska kotizacija u ustanovi* – 2.000 rsd/3.000 rsd
Studentska kotizacija online* – 1.000 rsd/2.000 rsd
Rana kotizacija pasivno učešće online grupa (minimum 5 učesnika) podrazumeva minimum 5 učesnika iz jedne ustanove za online praćenje skupa preko jednog linka. Samo prijavljeni učesnici dobijaju potvrdu prisustva I bodove
Nakon navedenih datuma cena kotizacije iznosi 150€ u dinarskoj protivvrednosti.
****
Kotizacija uključuje zbornik apstrakta (CD), konferencijski materijal i osveženje tokom skupa*.
Plaćena kotizacija i dve pozitivne recenzije su uslov za objavljivanje rada.
PRIJAVA PASIVNIH UČESNIKA JE OBAVEZNA PUTEM MEJL ADRESE: ALOPS21@ASP.EDU.RS
Kopiju (skeniranu) uplatnice pošaljite na: alops21@asp.edu.rs
Za učesnike iz Srbije:
- Aktivno učešće – 6.000 rsd / 9.000 rsd
- Pasivno učešće – 3.000 rsd / 4.500 rsd
- Studentska kotizacija* – 2.000 rsd/3.000 rsd
*pravo na studentsku kotizaciju imaju svi studenti osnovnih i master studija logopedije, okupacione terapije, psihologije i socijalnog rada sa svih akreditovanih visokoškolskih ustanova u Republici Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Severnoj Makedoniji, Hrvatskoj i Sloveniji.
Broj mesta po ovom osnovu je ograničen.
Za učesnike iz inostranstva:
- Aktivno učešće – 60 Eura – 90 Eura
- Pasivno učešće – 40 Eura – 60 Eura
Uplate je potrebno izvršiti na sledeće račune:
Broj računa: 170-0030036480000-17 Unikredit banka
Za uplate iz inostranstva:RS0071900001783 Komercijalna banka
BIC/SWIFT CODE: KOBBRSBG
Naziv ustanove: Visoka škola socijalnog rada
Adresa: Terazije 34, 11000 Beograd
Označite bankovni transfer kao: ALOPS21 + ime i prezime
Kopiju (skeniranu) uplatnice pošaljite na: alops21@asp.edu.rs
UPUTSTVO ZA AUTORE – DOSTAVLJANJE SAŽETAKA
Predlog sažetka rada za izlaganje na konferenciji treba da sadrži: ime i prezime autora, afilijaciju, naslov, tekst sažetka rada i ključne reči. Tekst sažetka treba napisati u obimu do 300 reči (font 12, Times New Roman, Justify), a on treba da sadrži: predmet analize, cilj rada, korišćene teorijsko-metodološke pristupe, rezultate i zaključke rada. Ispod teksta sažetka navesti do 5 ključnih reči. Jedan autor može prijaviti najviše dva rada, pri čemu samo na jednom može biti prvi autor. Naslov rada i apstrakt poslati na srpskom i engleskom jeziku. Apstrakti svih prijavljenih radova biće podvrgnuti recenzentskom postupku. Apstrakti prihvaćenih radova za saopštenje na Međunarodnom naučnom skupu biće publikovani u Zborniku rezimea.
Celi radovi biće štampani u tematskim zbornicima kategorije M14 i M33 nakon završetka Konferencije svih autora koji budu prezentovali radove i dobili dve pozitivne recenzije. Celi radovi se šalju na engleskom jeziku.
Apstrakte slati na email adresu: alops21@asp.edu.rs
UPUTSTVO AUTORIMA ZA PRIPREMU RADOVA
Rok za dostavljanje celih radova je 15.12.2021.
Izuzetno je važno da radove pripremite prema navedenim propozicijama. Imajte na umu da su autori sami odgovorni za lektorisanje svojih radova.
Оbim rada: minimum 24.000, maksimim 30.000 karaktera (sa razmacima)
Jezici: srpski i engleski
Format teksta: MS Word (.docx, .doc)
Font: Times New Roman, latinica
Format stranice: A4 (210×297mm)
Razmak između redova (Line spacing): 1,5
Margine: leva 2cm, desna 1,5cm, gornja 2cm, donja 1,5cm
Naslov rada: 14 pt., bold, centralno ravnanje (alignment centered), velika slova, jedan prored iznad i ispod naslova
Imena i afilijacije autora: 12 pt., centralno ravnanje (alignment centered), jedan prored ispod naslova, jedan autor mora biti podvučen kao autor koji će prezentovati rad
E-mail autora za korespodenciju: u prvoj fusnoti, 10 pt., potpuno ravnanje (alignment justified), na dnu naslovne strane
Apstrakt: 200-300 reči, 12 pt. potpuno ravnanje (alignment justified), jedan prored ispod afilijacija
Rezime (Summary): na kraju rada, posle spiska korišćene literature, na engleskom; isti uslovi kao i za apstrakt
Ključne reči: odmah ispod apstrakta – do 6 ključnih reči
Tekst rada: 12 pt., potpuno ravnanje (alignment justified)
Podnaslovi: 12 pt, bold, velika slova, centralno ravnanje, jedan prored iznad i ispod podnaslova, bez rednog broja
Citiranje: APA 6
Navođenje referenci abecednim redom, 10 pt, regular, obostrano poravnanje
Naslovi slika: 12 pt., italic, centrirano ispod slike
Naslovi tabela: 12 pt., italic, centrirano iznad tabele
Formati slika: TIF, GIF, JPG, BMP, WMF, CDR
Radove slati na e-mail: alops21@asp.edu.rs
CITIRANJE REFERENCI U TEKSTU
Referenca se stavlja u zagrade i treba da sadrži prezime autora, godinu izdanja i, u slučaju doslovnog navoda, stranicu (primer: Mišović, 2016, str. 22; Hariss, 2010, pp. 24).
Ako se u članku citira referenca sa dva autora, treba oba autora navesti na svakom mestu gde se citira njihov rad (primer: Ristić & Medenica, 2019).
Ako se u radu citira referenca sa tri do pet autora, prvi put se u tekstu pišu svi autori (primer: Ristić, Medenica & Đurđević, 2016), a u svim narednim citatima piše se prezime prvog autora, sa dodatkom et al (za reference na engleskom i drugim stranim jezicima), odnosno dodatkom i sar. (za reference na srpskom/bosanskom/hrvatskom jeziku), uz godinu izdanja, odvojenu zarezom (primeri: Hulm et al., 2007; Ristić i sar., 2016).
Ukoliko se citira referenca sa šest i više autora, u tekstu se navodi samo prezime prvog autora, dodatak et al (za reference na engleskom i drugim stranim jezicima), odnosno dodatak i sar. (za reference na srpskom/bosanskom/hrvatskom jeziku).
Ukoliko se autor u rukopisu istovremeno poziva na više izvora, reference u zagradi treba da budu navedene abecednim redom, odvojene tačkom i zarezom, a ako ima više referenci istog autora, onda i hronološki, odvojeno zarezom (primer: Begić, 2017; Junuzović-Žunić, 2002, 2013; Teskeredžić, 2014). U slučaju da se u tekstu pojavljuje više referenci jednog ili više istih autora iz iste godine, neophodno je nakon godine izdanja navesti po jedno malo slovo za svaku od referenci, počevši od slova a za izvor koji se prvi pojavljuje u tekstu (primeri: Kiš-Glavaš, 2010a; Kiš-Glavaš, 2010b; Kiš-Glavaš, 2012a,b).
REFERENCE U POPISU LITERATURE
Na kraju članka, u popisu literature treba navesti sve izvore koji se referišu ili navode u tekstu članka. Lista referenci se formira prema APA pravilima – The Publication Manual of the American Psychological Association, 6th ed., 2010.
Abecednim redom po prezimenima autora i hronološkim redom za radove istog (istih) autora. Reference se navode u izvornom obliku, na pismu na kom su objavljene. Pri navođenju internetskih izvora neophodno je naznačiti datum preuzimanja informacija.
Primeri navođenja članka sa jednim autorom:
- Marković, M. (2012). Teorija disperzije i vokalski sistem srpskog jezika. Zbornik Matice srpske za filologiju i lingvistiku, 55(2), 53-70.
- Alt, M. (2011). Phonological working memory impairments in children with specific language impairment: Where does the problem lie? Journal of Communication Disorders, 44 (2), 173–185.
Primeri navođenja članka sa dva autora:
- Milošević, N., & Vuković M. (2016). Fonološka vještina kao determinanta definiranja i interpretacije fonološkog poremećaja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 52(2), 83-94.
- Austin, B. S., & Lee, C. L. (2014). A Structural Equation Model of Vocational Rehabilitation Services: Predictors of Employment Outcomes for Clients with Intellectual and Co-occurring Psychiatric Disabilities. Journal of Rehabilitation, 80(3), 11-20.
Primeri navođenja članka sa tri do pet autora:
- Radić Šestić M., Milanović Dobrota, B., & Radovanović, V. (2013). Zainteresovanost osoba sa lakom intelektualnom ometenošću za zaposlenje. Beogradska defektološka škola, 19(1), 171-182.
- Burge, P., Quellette-Kuntz, H., & Lysaght, R. (2007). Public views on employment of people with intellectual disabilities. Journal of Vocational Rehabilitation, 26, 29-37.
Primer navođenja članka sa šest i više autora:
- Bax, M., Goldstein, M., Rosenbaum, P., Leviton, A., Paneth, N., Dan, B., … & Damiano, D. (2005). Proposed definition and classification of cerebral palsy. Developmental Medicine & Child Neurology, 47(8), 571-576.
Primer navođenja članka sa DOI brojem:
- Andrews, A., & Rose, J.L. (2010). A Preliminary Investigation of Factors Affecting Employment Motivation in People With Intellectual Disabilities. Journal of Policy and Practice in Intellectual Disabilities, 7(4), 239-244. DOI: 10.1111/j.1741-1130-2010.00272.x
Primeri navođenja knjiga:
- Gligorović, M. (2015). Procena radnih sposobnosti, sklonosti i veština osoba sa intelektualnom ometenošću. Beograd: Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Izdavački centar (ICF).
- Bernthal, J., & Bankson, N. (2004). Articulation and Phonological Disorders (5th ed.). Boston: Allyn & Bacon.
Primeri navođenja poglavlja knjige:
- Jablan, B., & Hanak, N. (2008). Teorija uma dece sa oštećenjem vida. U N. Glumbić (Ur.), Teorija uma dece sa posebnim potrebama (str. 96-110). Beograd: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju – Izdavački centar (CIDD).
- Moriss, J.R., & Moriss, Y.P. (2011). Developmental Disabilities. In S.R. Flanagan, H. Zaretsky & A. Moroz (Eds.), Medical aspects of disability: A handbook for the rehabilitation professional – Forth Edition (pp. 237-264). New York: Springer Publishing Company.
Primeri navođenja članka iz zbornika radova:
- Petričević, M., & Vantić-Tanjić, M. (2018). Samopoimanje braće i sestara djece s posebnim potrebama. U M. Nikolić & M. Vantić-Tanjić (Ur.), Zbornik radova „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ (str. 247-259). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih.
- Nikolic, M., Vantic-Tanjic, M., & Imširović, F. (2010). Influence of gender on friendship quality evaluation at students with slow cognitive development in regular education conditions. In G. Nedovic et al. (Eds.), „Special education and rehabilitation-science and/or practice“ (pp. 725-748). Sombor: Society of Special Educators and Rehabilitators of Vojvodina, Novi Sad.
Primeri navođenja doktorskih disertacija i magistarskih radova:
- Bratković, D. (2002). Kvaliteta življenja osoba s umjerenom i težom mentalnom retardacijom u obiteljskim i institucionalnim uvjetima života (Doktorska disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet.
- Franchi, D. (1998). Performance profile of children with learning disabilities and sensory integration dysfunction: An underlying constructional abilities deficit (Doctoral disertation). Toronto: Ontario Institute for Studies in Education of the University of Toronto.
Primeri navođenja elektronskih izvora:
- Siperstein, G. N., Sugumaran, K., Norins Bardon, J., & Parker, R. C. (2004). Attitudes of the Public in India towards People with Intellectual Disabilities /online/. Retreived on 25th January 2018 from https://media.specialolympics.org/soi/files/healthy-athletes/Research-Studies/India_ Full_Report.pdf
- Zakon o obrazovanju u osnovnim i srednjim školama u Brčko distriktu Bosne i Hercegovine. (2008). Preuzeto 2. listopada 2014. sa http://skupstinabd.ba/ba/zakoni/ba/zakon-o-obrazovanju-u-osnovnim-i-srednjim-kolama.html
- POSTER PREZENTACIJA – UPUTSTVA ZA PRIPREMU POSTERA
Tehničke karakteristike postera
Poster za prezentaciju rada se izrađuje na B1 formatu papira (707mm × 1000mm) i ne sme prelaziti navedene dimenzije. Gramaža papira na kojem se izrađuje poster ne bi trebalo da bude manja od 140 g/m2.
Sadržaj postera
Ispod zaglavlja postera obavezno se upisuju naslov rada i podaci o autoru/autorima i institucijama.
Autorima se preporučuje da poster sadrži sledeće celine:
˗ Apstrakt ‒ sačinjen u skladu sa uputama za pisanje rada;
˗ Uvod ‒ naglasiti ciljeve koji su postavljeni u istraživanju;
˗ Metode rada ‒ opisati uzorak istraživanja, merni instrumenti, način sprovođenja istraživanja i metode obrade podataka;
˗ Rezultati – za prezentovanje rezultata koristiti jednostavne grafičke prikaze (tabele, grafikone, slike) i uz njih obavezne legende radi lakšeg snalaženja;
˗ Zaključak – treba da bude kratak i jasan.
Autori mogu dodati i druge celine za koje smatraju da su neophodne (literatura, zahvalnica i slično).
Propisane veličine i stil fontova:
˗ Naslov rada – Arial, 72 pt, Centered, All Caps
˗ Podaci o autoru/autorima i instituciji/institucijama – Arial, 28 pt, Centered
- UPUTSTVA ZA USMENU PREZENTACIJU
Osnovna i obavezna pravila:
˗ Vašu ppt. prezentaciju pripremite u 2007 ili 2010 verziji.
˗Prezentaciju poslati najkasnije pet dana prije početka konferencije na e-mail: alops21@asp.edu.rs
˗ Vreme trajanja usmene prezentacije je maksimalno 10 minuta.
NAUČNI I PROGRAMSKI ODBOR:
Prof. dr Vladimir Ilić, direktor Visoke škole socijalnog rada, Beograd, predsednik Programskog odbora Konferencije
MA Sandra Perić, direktor Komore socijalne zaštite, Beograd, Srbija
Akademik prof. dr Nenad Arsović (Akademija medicinskih nauka Srpskog lekarskog društva), Medicinski fakultet, Univerzitet u Beogradu, Srbija
Prof. dr Miroslav Brkić, Fakultet političkih nauka, Univerzitet u Beogradu, Srbija
Prof. dr Zoran Zoričić, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska, Direktor Zavoda za alkoholizam i druge ovisnosti Republike Hrvatske
Prof. dr sc Harun Hodžić, Medicinski fakultet, Univerzitet u Zenci, Bosna i Hercegovina
Prof. dr Sanja Balalić, drs S. Balalic, Senior Lecturer, Hanze University for Applied Sciences Groningen, The Netherlands
Prof. dr Jusuf Nuković, International University Travnik, Bosna and Herzegovina
Prof. dr Uglješa Janković, Fakultet političkih nauka Univerzitet Crne Gore
Prof. dr Petar Nastasić, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Prof. dr Ljiljana Manić, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Prof. dr Valentina Arsić Arsenijević, Institut za mikrobiologiju i imunologiju, Medicinski fakultet Univerzitet u Beogradu, Srbija
Prof. dr Milica Bošković, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Prof. dr Tatjana Milivojević, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Prof. dr Veselin Medenica, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Prof. dr Saša Stepanović, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Prof. Đorđe Stojanović, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Prof. Aleksandar Lukić, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Prof. dr. Suada Buljubašić, Fakultet političkih nauka, Univerziteta u Sarajevu, Bosna i Hercegovina
Prof. dr Husnia Hasanbegović, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzite u Tuzli, BiH
Doc. dr sc Adnan Mujezinović, Medicinski fakultet,Univerzitet u Zenci, Bosna i Hercegovina
Doc. dr Sanja Đurđević, Visoka škola socijalnog rada, Beograd,
Doc. dr Vesna Dukanac, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Neda Milošević, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Gordana Čolić, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Dragan Čauševac, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Milorad Đurić, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Milenko Čurović, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Nataša Ljubomirović, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Ivana Milosavljević Đukić, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Jelena Živković, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Ivana Ristić, Učiteljski fakultet, Univerzitet u Prištini sa privremenim sedištem u Kosovskoj Mitrovici
Doc. dr Ana Grbić, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Mile Draganović, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Emina Borjanić Bolić, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Doc. dr Svetlana Zdravković, Visoka škola socijalnog rada u Beogradu, Srbija
Prim. dr Goran Čerkez, Federalno Ministarstvo zdravlja, Bosna i Hercegovine
Dr Lea Šuc, PhD, MSc OT, University Rehabilitation Institute, Republic of Slovenia
Prof. dr Svetlana Trbojevik, University of Ss Cyriland Methodious,Faculty of Philosophy, Institute of Social Work and Social Policy
Prof. dr Natalija Perišić, Voditeljka departmana za socijalni rad i socijalnu politiku
Fakultet političkih nauka, Univerzitet u Beogradu, Beograd, Srbija
Ms Gillian MacIntyre, Senior Lecturer, School of Social Work & Social Policy
University of Strathclyde, Glasgow
SEKRETAR PROGRAMSKOG ODBORA:
Una Kostadinović Dišović
ORGANIZACIONI ODBOR:
Doc. dr Neda Milošević, predsednik
Prof. dr Ljiljana Manić
Doc. dr Sanja Đurđević
Doc. dr Vesna Dukanac
Doc. dr Milorad Đurić
Doc. dr Saša Stepanović
Doc. dr Ana Grbić
Doc. dr Gordana Čolić
Prof. dr Veselin Medenica
Doc. dr Aleksandra Pavić Panić
Doc. dr Jelena Živković
Marija Stevanović
Tehnička podrška:
Petar Matić
SEKRETAR ORGANIZACIONOG ODBORA:
Asis. Tamara Trivković